Autoxen Forum
als hij dat niet was - Wersja do druku

+- Autoxen Forum (http://forum.autoxen.pl)
+-- Dział: Forum (/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Dział: Produkty (/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Wątek: als hij dat niet was (/showthread.php?tid=2354)

als hij dat niet was - caicai2017 - 30.11.2017 2:57

Ik dacht. Ja, ik was verrast. Niet alleen was ik lager in de tocht gevallen dan ik had verwacht, maar nu ga ik naar Indiana. Reggie Miller had jaar in jaar uit ons hart verscheurd.
"Verdorie, ik ga naar de NBA, en ik sta op het punt te spelen voor het team dat ik het meest haat, met de speler die ik het meest haat!
Als ik die trek zou moeten overdoen, zou ik een stuk hoger gaan. Gelukkig geeft de spelerstribune me de kans om dit ontwerp opnieuw te maken.
Ik neem Dirk mee naar de eerste keus.
Ik en Dirk gaan terug. Vóór het concept had ik tegen hem gespeeld in www.roberttrinick.co.uk de Wereldspelen. We spelen tegen Nike Air Max 90 Homme Duitsland en ik zie dit lange, Adidas Superstar Mujer slungelige witte jochie en ik heb zoiets van, wie is die vent? Hij was de bal aan het hanteren, sloeg elke open jumpshot neer, deed al deze dingen die niemand van ons ooit een Europese speler had zien doen. We noemden hem Nasty Dirk.
Bovenop het hebben van een ongelooflijke carrière - 30.000 punten en tellen - bedacht Dirk een positie. Voor Dirk was er niet echt deze 7-voet bewaker / voorwaartse hybride. Niemand van die grootte moest toen drie?n neerschieten. Maar hij was er zo goed in dat je hem niet kon stoppen om het te doen.
Ik en mijn teamgenoten op de World Games clowden hem een ??beetje, man, ik weet dat je een aantal banden met Amerikaanse spelers bij je hebt! Omdat hij helemaal geen "Duitsland" -game had.
Toen ik en Paul tegen elkaar speelden, zal ik eerlijk zijn Nike Air Max 90 Femme Noir et Rose - ik kon hem niet uitstaan. Nike Air Max 90 Mujer Rosa Hij en Antoine Walker hebben Nike Air Huarache Femme zoveel gepraat. Als je teruggaat en een Matchup vs Boston matchup uit die tijd ziet, zie je mij en Paul en Antoine erin komen. Die twee zouden niet de mond houden.
Het enige dat Paul een unieke basketballegende maakt, is dat zijn spel zo raar is. Ik moest hem altijd bewaken, en terwijl ik hem verdedigde, zou ik denken: Man, ik doe het best goed. Ik heb hem echt uit balans gebracht. Maar Paul had eigenlijk de touwtjes in handen - hij had deze manier van verschijnen alsof hij uit balans was of uit de hand liep als hij dat niet was. Hij zou een zet doen en je zou denken dat hij naar beneden zou gaan, maar dan zou hij weer opduiken en het recht op je nemen. Of hij zou komen op het moment dat je dacht dat het onmogelijk voor hem was om een ??schot te krijgen. Hij trok op die manier veel fouten.
Ik heb geleerd Nike Air Presto Femme ervan te houden om Adidas ZX Flux Mujer te strijden Nike Air Max 90 Femme Rose tegen Paul. Nu zijn we best goede Nike Air Huarache Mujer vrienden - we kijken samen veel spelletjes en gaan uit eten. Maar man, als je me toen had verteld dat ik en Paul Pierce cool zouden zijn als we klaar waren met spelen, had ik je gezegd, haal de f *** hier weg.